Wszystkie przepisy wmarchewka

Pełnoziarniste pierogi z mięsem i cukinią

Średnia ocena: (5 / 5)

Pełnoziarniste pierogi z mięsem i z cukinią Pierogi to wręcz „kultowe” danie do tego stopnia ...

Czytaj dalej

Zupa krem z marchwi z płatkami migdałów

Średnia ocena: (5 / 5)

Zupa krem z marchwi z migdałami To kolejny szybki przepis na smaczną, zdrową i dietetyczną ...

Czytaj dalej

Rozgrzewająca zupa krem z dyni z marchwią i imbirem

Przez: | 13 komentarzy | W: Wrzesień 8, 2014 | Kategoria: Zupy

Rozgrzewająca zupa krem z dyni Zupa krem z dyni z marchwią i imbirem świetnie nas rozgrzeje jesienią, zwłaszcza w chłodne dni. Dodatkowo zawiera mało kalorii, jest lekko strawna, w sam raz na kolację lub jako danie dla dzieci. To świetna propozycja posiłku dla bezglutenowców (zupa nie jest zagęszczana mąką). Rozgrzewająca... wiecej

Czytaj dalej

Placki ziemniaczane

Przez: | 6 komentarzy | W: Czerwiec 22, 2014 | Kategoria: Przystawki i przekąski

Placki ziemniaczane rosti Fenomenem tych placków są starte na średnich oczkach tarki jarzynowej ziemniaki, kojarzone ze szwajcarskimi plackami rosti właśnie ze względu na sposób rozdrobnienia ziemniaków. Tradycyjne rosti to duży ziemniaczany placek z reguły sporządzany z podgotowanych i startych na dużych lub średnich oczkach ziemniaków z dodatkami. Masa na placki z... wiecej

Czytaj dalej

Kurczak w pomidorowym curry

Przez: | 1 Komentarz | W: Grudzień 2, 2013 | Kategoria: Dania mięsne

Kurczak w pomidorowym curry to propozycja szybkiego i zdrowego dania obiadowego. Pamiętajmy, że pomidory to duża porcja likopenu a curry to zestaw przypraw które skutecznie przeciwstawią się procesom starzenia naszego organizmu, dzięki zawartym w nich przeciwutleniaczom. Składniki: 200 g piersi drobiowej 1 puszka pomidorów (około 400 g) 1 mała czerwona... wiecej

Czytaj dalej

Marchewkowe muffiny z kawowym mascarpone

Przez: | 4 komentarze | W: Lipiec 31, 2013 | Kategoria: Wypieki

MARCHEWKOWE MUFFINY Wiosną i latem warto zadbać o kondycję i koloryt skóry. Marchewka to świetny sposób aby odżywić, odmłodzić i upiększyć naszą cerę. To pomarańczowe  warzywo zadba również o naszą witalność. Dostarcza bowiem sporej porcji przeciwutleniaczy m.in witamin oraz karotenu. Amerykańscy naukowcy twierdzą, że jedna marchewka dziennie zdecydowanie wpływa na obniżenie... wiecej

Czytaj dalej

Placki z kaszy gryczanej z marchewką i słonecznikiem

Przez: | 6 komentarzy | W: Marzec 29, 2013 | Kategoria: Przystawki i przekąski

Kasza gryczana  stanowi bardzo dobre źródło wartościowego białka roślinnego. Zawiera go od 10 do 16%. Białko to jest znacznie lepiej przyswajalne niż białko zbóż, posiada  podobną wartość do białka pochodzącego z roślin strączkowych takich jak soja, fasola, groch oraz jest dobrym źródłem unikatowych aminokwasów – lizyny i tryptofanu których organizm... wiecej

Czytaj dalej

Pieczony łosoś w sosie cytrynowo – imbirowym

Przez: | 1 Komentarz | W: Luty 19, 2013 | Kategoria: Dania rybne

Łosoś to bogate źródło pełnowartościowego białka, niezwykle cenych z żywieniowego punktu widzenia kwasów omega-3 oraz minerałów. Na całym świecie doceniany za swoje walory smakowe jako najczęściej przygotowywana ryba. Świetnie sprawdza się jako przystawka, danie glówne, dodatek do sałatek oraz zup. Do przygotowania mojej propozycji łososia potrzebne będą: 200 g surowego... wiecej

Czytaj dalej

Kurczak pieczony z kolorowym pieprzem

Przez: | 0 Komentarz | W: Styczeń 3, 2013 | Kategoria: Dania mięsne

Do sporządzenia dania potrzebne będą: 4 podudzia z kurczaka 8 średniej wielkości ziemniaków 200 ml bulionu 2 średnie marchewki 2 ząbki czosnku ziele angielskie liść laurowy garść kolorowego pieprzu 1/2 pęczka natki pietruszki Podudzia dokładnie myjemy i osuszamy ręcznikiem papierowym.  Do tego przepisu najlepsze są podudzia pozbawione kości. Aby to uczynić należy każde podudzie... wiecej

Czytaj dalej

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress