Wszystkie przepisy wpieprz

Lekka sałatka śledziowa

Lekka sałatka śledziowa

Średnia ocena: (5 / 5)

Lekka sałatka śledziowa Ryby, zwłaszcza tłuste ryby morskie to bogate źródło kwasów omega – 3 ...

Czytaj dalej
Chłodnik z młodego szczawiu

Chłodnik z młodego szczawiu

Średnia ocena: (4 / 5)

Chłodnik ze szczawiu Zupy – chłodniki cieszą się coraz większą popularnością na polskich stołach. To ...

Czytaj dalej

Pieczone plastry pomidora z mozzarellą i roszponką

Przez: | 0 Komentarz | W: Grudzień 27, 2013 | Kategoria: Przystawki i przekąski

Pieczone plastry pomidora Pieczone plastry pomidora z oliwą z oliwek to świetny sposób aby „wyciągnąć” z pomidorów jak najwięcej likopenu. Likopen bowiem odporny jest na wysokie temperatury i mało tego właśnie pod wpływem ogrzewania jest najlepiej przyswajalny dla naszego organizmu, tę przyswajalność wspomaga dodana odrobina zdrowego tłuszczu jakim jest oliwa... wiecej

Czytaj dalej

Kurczak w pomidorowym curry

Przez: | 1 Komentarz | W: Grudzień 2, 2013 | Kategoria: Dania mięsne

Kurczak w pomidorowym curry to propozycja szybkiego i zdrowego dania obiadowego. Pamiętajmy, że pomidory to duża porcja likopenu a curry to zestaw przypraw które skutecznie przeciwstawią się procesom starzenia naszego organizmu, dzięki zawartym w nich przeciwutleniaczom. Składniki: 200 g piersi drobiowej 1 puszka pomidorów (około 400 g) 1 mała czerwona... wiecej

Czytaj dalej

Klasyczna sałatka caprese

Przez: | 2 komentarze | W: Kwiecień 26, 2013 | Kategoria: Przystawki i przekąski, Sałatki

Sałatka caprese to rdzennie włoska przystawka której głównym składnikiem są pomidory i ser mozzarella. Mimo głównych składników danie to nie może obejść się bez oliwy extra vergine i bazylii. Często praktykowane jest dodawanie oliwek oraz rukoli. Danie to podbiło świat swoją delikatnością i wyrafinowanym połączeniem prostych smaków. Caprese do dietetyczna... wiecej

Czytaj dalej

Placki z kaszy gryczanej z marchewką i słonecznikiem

Przez: | 6 komentarzy | W: Marzec 29, 2013 | Kategoria: Przystawki i przekąski

Kasza gryczana  stanowi bardzo dobre źródło wartościowego białka roślinnego. Zawiera go od 10 do 16%. Białko to jest znacznie lepiej przyswajalne niż białko zbóż, posiada  podobną wartość do białka pochodzącego z roślin strączkowych takich jak soja, fasola, groch oraz jest dobrym źródłem unikatowych aminokwasów – lizyny i tryptofanu których organizm... wiecej

Czytaj dalej

Zapiekanka z pieczarkami

Przez: | 3 komentarze | W: Luty 20, 2013 | Kategoria: Fast-food

Do przygotowania zapiekanki potrzebne będą: 2 bagietki 250 g pieczarek 2 cebule 150 g startego żółtego sera 1 łyżeczka koncentratu pomidorowego 1 łyżeczka musztardy majeranek 3 łyżki oleju sól, pieprz do smaku Zapiekanka z pieczarkami – przygotowanie Cebule obieramy i płuczemy a następnie kroimy w pół piórka. Pieczarki dokładnie myjemy... wiecej

Czytaj dalej

Tatar z łososia

Przez: | 0 Komentarz | W: Luty 20, 2013 | Kategoria: Menu Wigilijne, Przystawki i przekąski

Tatar z łososia

TATAR Z ŁOSOSIA Tatar z łososia to świetna, zdrowa przystawka. Łosoś – mega dawka kwasów omega-3 + warzywa to idealna alternatywa dla osób na diecie oraz tych dbających o racjonalne odżywianie. Ważną rzeczą przy sporządzaniu przystawek z surowych ryb i mięsa jest absolutne zachowanie higieny oraz użycie jak najlepszej jakości... wiecej

Czytaj dalej

Pieczony łosoś w sosie cytrynowo – imbirowym

Przez: | 1 Komentarz | W: Luty 19, 2013 | Kategoria: Dania rybne

Łosoś to bogate źródło pełnowartościowego białka, niezwykle cenych z żywieniowego punktu widzenia kwasów omega-3 oraz minerałów. Na całym świecie doceniany za swoje walory smakowe jako najczęściej przygotowywana ryba. Świetnie sprawdza się jako przystawka, danie glówne, dodatek do sałatek oraz zup. Do przygotowania mojej propozycji łososia potrzebne będą: 200 g surowego... wiecej

Czytaj dalej

Kurczak pieczony z kolorowym pieprzem

Przez: | 0 Komentarz | W: Styczeń 3, 2013 | Kategoria: Dania mięsne

Do sporządzenia dania potrzebne będą: 4 podudzia z kurczaka 8 średniej wielkości ziemniaków 200 ml bulionu 2 średnie marchewki 2 ząbki czosnku ziele angielskie liść laurowy garść kolorowego pieprzu 1/2 pęczka natki pietruszki Podudzia dokładnie myjemy i osuszamy ręcznikiem papierowym.  Do tego przepisu najlepsze są podudzia pozbawione kości. Aby to uczynić należy każde podudzie... wiecej

Czytaj dalej

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress