Wszystkie przepisy wryby

Belona z cytrynowym pieprzem pieczona w folii

Przez: | 4 komentarze | W: Maj 10, 2016 | Kategoria: Dania rybne

Belona pieczona w folii to bardzo dietetyczne i lekkie danie, świetne na obiad lub kolację.  Dodatkowy atut tej ryby to oprócz jej rewelacyjnego smaku niebieski kręgosłup i ości, które wyglądem przypominają niebieską żyłkę. Ich wyrazistość w upieczonej rybie sprawia że  jest wygodniejsza w jedzeniu. Więcej o tej rybie znajdziecie tu https://www.kulinarny-blog.pl/belona-morska-ryba-o-zielonym-kregu/... wiecej

Czytaj dalej

Śledź z suszonymi pomidorami, kiszonym ogórkiem i cukinią

Przez: | 0 Komentarz | W: Grudzień 17, 2013 | Kategoria: Dania rybne, Menu Wigilijne

Śledź z suszonymi pomidorami

ŚLEDŹ Z SUSZONYMI POMIDORAMI – Składniki 350-400 g filetów śledziowych, nie solonych 1/3 średniej cukinii (około 50 g) 1 małe jabłko (około 50 g) 80 g suszonych pomidorów 1 średni ogórek kiszony 1 mała czerwona cebula pieprz świeżo zmielony, ewentualnie odrobina soli Podane składniki wystarczą do przygotowania przystawki dla około... wiecej

Czytaj dalej

Dorsz w płatkach kukurydzianych (danie bezglutenowe)

Przez: | 1 Komentarz | W: Wrzesień 11, 2013 | Kategoria: Dania rybne

Gluten stanowi swoistą mieszaninę gluteiny i gliadyny czyli krótko mówiąc białek roślinnych. Białka te występują w ziarnach takich zbóż jak pszenica, żyto i jęczmień, stąd osoby nietolerujące glutenu powinny unikać produktów z tych zbóż. Dobry substytut pszenicy, żyta i jęczmienia stanowi ryż i kukurydza. Do sporządzenia mojej propozycji dania dla bezglutenowców potrzebne będą: 200... wiecej

Czytaj dalej

Jak zdrowo grillować ??

Przez: | 4 komentarze | W: Maj 1, 2013 | Kategoria: To warto wiedzieć !

Jak zdrowo grillować?? Wraz z majówką oficjalnie rozpoczyna się “letni” sezon grillowy. Spotykając się w gronie bliskich osób, w ogrodzie przy grillu warto pamiętać o kilku ważnych zasadach, które sprawią że spędzimy miło czas nie martwiąc się o to czy po majówce przybierzemy na wadze lub kilka dni będziemy odchorowywać... wiecej

Czytaj dalej

Kwasy omega 3 i omega 6. Dlaczego istotne w diecie??

Przez: | 0 Komentarz | W: Grudzień 29, 2012 | Kategoria: To warto wiedzieć !

Kwasy omega-3 i omega-6. Dlaczego istotne w diecie?? Kwasy tłuszczowe omega-3 i omega-6 (n-3 i n-6) to wielonienasycone kwasy tłuszczowe, zbudowane z osiemnastu i wiecej atomów węgla. Kwasy te  posiadają co najmniej dwa wiązania podwójne, a n-3 i n-6 oznacza że, pierwsze wiązanie podwójne występuje przy trzecim lub szóstym atomie węgla.... wiecej

Czytaj dalej

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress